home دسته‌بندی نشده نتایج نهایی اعتراض امتحان نهایی امروز اعلام می شود

نتایج نهایی اعتراض امتحان نهایی امروز اعلام می شود



به گزارش اختاز آنلاین به نقل از ایسنا، امروز دوشنبه 5 تیرماه نتایج نهایی آزمون نهایی کلهاد اعلام شد و به داوطلبانی که به نمرات معترض و تمایل به تصحیح مجدد سوالات امتحانی داشتند، اطلاع رسانی می شود. نتایج و نمرات نهایی اعلام شد

بدین منظور دانش آموزان می توانند از طریق تماس با مدرسه ثبت کننده اعتراض در خصوص نمرات برگه امتحانات نهایی خود از نتایج نهایی اعتراضات خود و نمرات نهایی امروز مطلع شوند.

به گزارش ایسنا، امتحان نهایی پایه دوازدهم تئوری امسال از 10 اردیبهشت آغاز شد و تا 5 خرداد ادامه داشت.

امسال سوالات امتحانی به صورت الکترونیکی تصحیح شد. در روش تصحیح الکترونیکی، پاسخنامه ها به صورت کاملا مستقل توسط دو تصحیح کننده بدون اطلاع از مشخصات دانش آموز تصحیح می شود و هویت پاسخ دهنده برای تصحیح کننده مشخص نمی شود.

آخرین مهلت اعتراض به نمرات امتحانات نهایی از روز یکشنبه 27 تیرماه لغایت چهارشنبه 31 تیرماه اعلام شده است. در این راستا دانش آموزان به مهدکودکی که در آن تحصیل می کنند و داوطلبان فارغ التحصیل برای اطلاع از عملکرد خود به مدرسه بزرگسالان مراجعه و در صورت تمایل نسبت به ثبت اعتراض اقدام می کنند.

درخواست اعتراض باید توسط خود دانشجو با تکمیل فرم نمونه صورت گیرد.

اعتراضات خارج از کشور مبدأ دانشجو به صورت تصادفی، کشور به کشور انجام شد، به این معنا که مقاله دانشجو به صورت تصادفی به ایالتی غیر از کشور مبدأ دانشجو برای ویرایش مجدد فرستاده شد.

برگه امتحانی برای بررسی و تصحیح به مصحح چهارم داده شده است و مبنای اقدام، نمره مصحح چهارم است. بنابراین به داوطلبان توصیه شد که در صورت اطمینان از پیشرفت در نمرات خود، اعتراض خود را مطرح کنند، زیرا نمرات اعلام شده توسط مصحح چهارم مبنای داوری قرار می گیرد و می تواند نمرات آنها را کاهش دهد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *