home دسته‌بندی نشده اولین پل سه طبقه معلق کشور به زودی به بهره برداری می رسد – خبرگزاری میه اخبار ایران و جهان

اولین پل سه طبقه معلق کشور به زودی به بهره برداری می رسد – خبرگزاری میه اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرنگار ایمیل، در این مراسم که پنجشنبه شب برگزار شد، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استانداری اردبیل گفت: سرمایه گذاران این پروژه از ماه ها قبل شروع به اجرا می کنند و تلاش کردند تا از این پروژه مجوز بگیرند. و تلاش کردیم در کمترین زمان ممکن مجوزهای لازم را دریافت کنیم.

حسن محمدی ادیب گفت: Mashguinchar و تپه این شرکت سابقه ساخت پل معلق را دارد و امیدوار است به وعده خود مبنی بر بهره برداری از فاز اول این پروژه در مهرماه عمل کند و رکورد ساخت و بهره برداری از مجموعه تفریحی و گردشگری را به نام خود ثبت کند.

وی با معرفی استان اردبیل به عنوان استان پل های معلق، گفت: سرمایه گذاران از جهات مختلف حمایت شده اند و بیش از 23 پروژه بی نام توسط سرمایه گذاران توسعه یافته است تا به محض ورود سرمایه گذاران مجوز صادر شود. ” او گفت. نام.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل افزود: با توجه به اینکه استانداری اردبیل در سال 2023 میزبان این رویداد در قالب یک مجموعه تفریحی و گردشگری خواهد بود، فرصتی برای جذب سرمایه‌گذاران، مسافران و گردشگران بی‌شماری فراهم می‌کند، فضایی که در بحبوحه دگرگونی زاده شد. از صنعت گردشگری استفاده کنیم.»

این مراسم با حضور مسئول پروژه پل معلق «دربند» برگزار شد. سر کاغذسورنا خاطرنشان کرد: وی افزود: این پل در سه طبقه و به عنوان پروژه مختلط ویژه در حال اجراست که امیدواریم زمینه ساز اجرای مرحله ای این طرح گردشگری باشد.

حسین عباسی نیا افزود: این پل هیبریدی برای فاز اول 140 میلیارد تومان و برای فاز نهایی 400 میلیارد تومان نیاز دارد و تا مهرماه قبل از سفر رئیس جمهور فاز اول را آماده بهره برداری خواهیم کرد.

او گفت: تحقیقات روی این پروژه از سال گذشته آغاز شد و قطعاً یک پل معلق سه طبقه است.سر کاغذ” از اولین تجربه یک سازه معلق با ویژگی های منحصر به فرد متولد شد و به عنوان اولین پل صخره ای دو بانده کشور، فرصت هایی را برای گردشگران بی شماری فراهم می کند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *