home دسته‌بندی نشده شورش ذخیره صهیونیست ها تا لغو کامل طرح های اصلاحات قضایی

شورش ذخیره صهیونیست ها تا لغو کامل طرح های اصلاحات قضایی



صدها تن از نیروهای ذخیره در نیروی هوایی رژیم صهیونیستی تصمیم گرفتند تا زمانی که برنامه اصلاحات قضایی به طور کامل متوقف نشود، وارد خدمت نشوند.

به گزارش ایسنا، یگان های ذخیره نظامی اسرائیل با استناد به اجرای قوانین موسوم به «اصلاحات قضایی» توسط کابینه نتانیاهو اعلام کرده اند که از پیوستن به نیروی هوایی خودداری خواهند کرد.

در همین رابطه، شبکه 12 رژیم صهیونیستی گزارش داد که صدها تن از نیروهای ذخیره نیروی هوایی شورش کرده و مصمم هستند تا زمانی که برنامه اصلاحات قضایی به طور کامل متوقف نشود، خدمت نخواهند کرد.

این امر پس از آن صورت گرفت که صدها تن از نیروهای ذخیره رژیم صهیونیستی طوماری را به نخست وزیر این رژیم امضا کردند و هشدار دادند که در صورت تصویب طرح جنجالی اصلاحات قضایی، این سازمان از بین خواهد رفت.

پس از معرفی طرح اصلاحات قضایی، اختلافات بین نخست وزیر نتانیاهو و نیروهای ذخیره، برخی وزرا، روسای پلیس و ارتش تشدید شده است که به رغم توقف روند تصویب این طرح منجر به تظاهرات علیه اصلاحات شد. ادامه هید. طرح‌های کابینه نخست‌وزیر نتانیاهو برای محدود کردن اختیارات سیستم قضایی ماه‌هاست که اعتراضات شدید نیروهای مخالف را در پی داشته و در سایه اختلافات سیاسی تشدید شده است.

مخالفان کابینه نتانیاهو طرح «اصلاحات قضایی» را «کودتای قضایی» خوانده اند. در همین حال، نخست وزیر نتانیاهو از آن دفاع کرد و گفت: «هدف آن بازگرداندن تعادل میان سه کشور است».

احزاب مخالف بر این باورند که هدف اصلی اصلاحات پیشنهادی ائتلاف حاکم «تبرئه کردن نخست وزیر نتانیاهو از سه اتهام فسادی است که علیه وی مطرح شده است». احزاب مخالف معتقدند که هدف از این طرح پایان دادن به نقش سیستم قضایی به عنوان یک نهاد مستقل است.

انتهای پیام

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *