home دسته‌بندی نشده «بهشت روی زمین» شنیده می شود/داستان انتقام از آیت الله بهشتی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

«بهشت روی زمین» شنیده می شود/داستان انتقام از آیت الله بهشتی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



خبرگزاری مهر به نقل از سخنگوی رادیو داتهم گفت: پخش سریال «بهشتی روی زمین» همزمان با فرارسیدن سالگرد شهادت شهید بهشتی از رادیو داتهم آغاز می شود.

نمایش «بهشت روی زمین» ساخته محمد احمدزاده هاروی نوشته شده است و در خلاصه داستان آن آمده است: آلمان او در مرکز اسلامی هامبورگ تحصیل می کند و همسرش سعید در حال آماده شدن برای ازدواج است.آنها منتظر خانواده خود هستند آنها ریحان هستند همه چیز با خبر دست داشتن پدرش در یک پرونده قتل تغییر می کند. رقصاره در ایران برای کمک به پدرش نزد آیت‌الله بهشتی می‌رود، آیت‌الله بهشتی که پدرش را یک‌بار در اروپا و در انجمن اسلامی دانشجویان ملاقات کرده، اما طرد می‌شود، نه نامزد می‌شود و نه دستور می‌دهند. در پی انتقام پدرش به فکر انتقام می افتد و برای نزدیک شدن به او در سخنرانی های مختلف بهشتی شرکت می کند، اما وقتی از بهشتی مطلع می شود همه چیز تغییر می کند.

نوید سازنده «بهشت روی زمین» جولایبه کارگردانی نازنین محمینی و صدابرداری رضا طاهری. گیاه صداپیشگی محمدرضا کبادیفل بر عهده فریبا طاهری با هنرمندی سیما کش چشم است. امیر زنده قلب، محمد پورحسن، مونا صافی، ماخان رضایی پور، سیرین سپه لاد، کرامت روزاز، محمد آقا محمدی، فوره انصاری. مهلک برنامه افضلی، مجتوی طباطبایی، محمدرضا علی، نورالدین جوادیان و سارا فردوسی از ساعت 1 بامداد سوم تیرماه از شبکه رادیویی پخش می شود.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *