home دسته‌بندی نشده معرفی بازی Decentraland Metaverse – چگونه؟

معرفی بازی Decentraland Metaverse – چگونه؟


جهان برای استقبال از متاورس آماده می شود. متاورس دنیایی است که در آن غیرممکن ها به لطف فناوری بلاک چین و ارزهای دیجیتال امکان پذیر است. به عبارت دیگر، Metaverse ترکیبی از واقعیت مجازی، بلاک چین و شبکه های اجتماعی است که کاربران در آن در دنیای دیجیتال زندگی می کنند. جالب اینجاست که دنیای متاورس اکنون بسیار بزرگ است و کاربران زیادی از آن استقبال می کنند. متاورس بر دنیای بازی های دیجیتال نیز تاثیر می گذارد. بنابراین کاربران نه تنها می توانند بازی کنند، بلکه می توانند از طریق آن درآمد کسب کنند. Decentraland یکی از محبوب ترین بازی های بلاک چین است که در مدت زمان نسبتاً کوتاهی از زمان انتشار خود رشد قابل توجهی داشته است.

در واقع، Decentraland چیزی بیش از یک بازی ویدیویی است. این پلتفرم همچنین به کاربران اجازه می‌دهد در حین لذت بردن از بازی‌ها، املاک مجازی بخرند، فروشگاه‌ها را باز کنند، کالاهای دیجیتال و NFT بخرند و بفروشند.

در این مقاله معرفی بازی های Decentraland و آموزشش بده اگر می‌خواهید در مورد این بازی جذاب و هیجان‌انگیز بیشتر بدانید، لطفاً سری بزنید.

معرفی بازی Decenterland

و معرفی بازی Decenterlandباید بگویم که این بازی یک بازی سه بعدی است که دنیای مجازی را شبیه سازی می کند. پلتفرم این بازی بلاک چین اتریوم است که با موفقیت دنیای متاورس را نشان می دهد. در مورد سبک بازی باید گفت که به صورت آنلاین و چندنفره انجام می شود و شباهت زیادی به بازی Minecraft دارد. تاریخچه طراحی و تولید این بازی جذاب و هیجان انگیز به سال 2015 برمی گردد. طراحان Ariel Meilich و Esteban Ordano بودند.

در سال 2017، این بازی پیش از راه اندازی شد و در همان زمان حدود 26 میلیون دلار سرمایه جذب کرد. سپس در سال 2020 به روی عموم باز شد. از آنجایی که این بازی در دسته بازی های متاورس و پلتفرم های بلاک چین قرار می گیرد، معتقدیم ساختار مستقل این پلتفرم ها در نهایت کنترل بازی را به کاربر منتقل می کند که بسیار جذاب است.شما می توانید دلیل محبوبیت آن نیز احتمالاً همین عامل است.

Decentraland مکانی است که در آن بازیکنان می توانند بازی های نامحدود ایجاد کنند، رویدادهای مختلف ایجاد کنند، در توسعه بازی ها شرکت کنند و درآمد کریپتو کسب کنند. ارز دیجیتال Mana ارز رسمی بازی است و با انجام ماموریت های مختلف به دست می آید. البته بازی دارای دو ارز دیگر به نام های LAND و ESTATE است که عمدتا برای تراکنش های درون بازی استفاده می شود. اصولاً هیچ محدودیتی به عنوان بازیکن در این بازی وجود ندارد، شما می توانید هر نوع فعالیتی را که می خواهید در بازی انجام دهید و همچنین به گسترش و بهبود بازی کمک می کند. همچنین می توانید با پیوند دادن کیف پول خود، داستان بازی را به عنوان مهمان یا بازیکن تجربه کنید.

مقاله مرتبط: قیمت فعلی مانا


چرا Decentraland اینقدر محبوب است؟

مانند فرقه معرفی بازی Decenterland گفته شد که تکنولوژی این بازی بسیار پیشرفته است و توانایی های پویا آن بی پایان و بسیار جذاب است. از دلایل محبوبیت آن در بین کاربران می توان به گرافیک جذاب و همچنین کنسرت ها و رویدادهای مختلفی که در پلتفرم بازی برگزار می شود اشاره کرد. با این قابلیت می توانید بلیط کنسرت ها، کنفرانس ها یا رویدادها را تهیه کنید و بدون رفتن به محیط خاصی یا حضور فیزیکی در آن محیط، تجربیات جالب و متفاوتی را برای خود رقم بزنید.

یکی دیگر از دلایل محبوبیت این بازی، آینده درخشان آن است. این بازی در دسته بازی های Metaverse قرار دارد و به دلیل اتصال مستقیم به شبکه بلاک چین اتریوم توسط بسیاری از کاربران توصیه می شود. علاوه بر این، استخراج ارز دیجیتال NFT از طریق این پلتفرم امکان پذیر است و بازی را جذاب تر می کند. جالب است بدانید که برخی از کارشناسان ارزهای دیجیتال بر این باورند که بازی‌های Decentraland در آینده می‌توانند در دنیای Metaverse بسیار محبوب شوند. راهی برای ترغیب کاربران بیشتر به استفاده از آن و شناخته شدن آن به عنوان منبع درآمدی برای متاورس.

چگونه دسامبر لند بازی کنیم؟

و معرفی بازی Decenterland وی اشاره کرد که این بازی یکی از بازی های بلاک چینی است که در مدت زمان کوتاهی در بین بازیکنان بازی متاورس محبوبیت زیادی پیدا کرده است. اگر به بازی Dicenterland علاقه مند هستید، بد نیست بدانید که اگرچه بازی روی وب اجرا می شود، اما برای اجرا به حداقل سخت افزار نیز نیاز دارد. برای اجرای توزیع‌شده، یک کامپیوتر یا لپ‌تاپ با 4 گیگابایت حافظه، یک پردازنده Intel Core i3 Series 3 یا AMDFX-8310 و یک کارت گرافیک قدرتمند را توصیه می‌کنیم. یک سیستم با گرافیک قدرتمند تجربه بازی بهتری را به شما می دهد و به شما کمک می کند سریعتر بازی کنید. این بدان معنی است که بازی بر روی یک سیستم سخت افزاری قدرتمند شما را از مشکلاتی مانند اجرای کند بازی رها می کند. علاوه بر یک سیستم خوب و حرفه ای به اینترنت پرسرعت هم نیاز دارید.

اگر قصد دارید به عنوان بازیکن به Dicentraland بپیوندید، ابتدا باید ارز دیجیتال بازی را داشته باشید. داشتن ارز مانا به شما در خرید اقلام پوشیدنی و تجهیزات لازم کمک می کند. برای شروع بازی، از طریق مرورگر کروم یا فایرفاکس خود به وب سایت رسمی بازی مراجعه کنید.[開始]روی گزینه ها کلیک کنید. سپس از شما خواسته می شود که به کیف پول درون بازی خود وصل شوید که در صورت ورود به عنوان مهمان نیازی به انجام این کار ندارید. پس از ورود به عنوان مهمان، اگر به بازی علاقه مند هستید، می توانید یک کاربر حرفه ای بازی شوید و کیف پول خود را نیز فعال کنید، پس نگران نباشید.

با توجه به پیشنهاد معرفی بازی Decenterlandبهترین کیف پول برای اتصال به بازی، کیف پول نرم افزار Metatask و کیف پول سخت افزاری لجر است. اتصال کیف پول خود به بازی مانند ایجاد یک حساب کاربری است، بدون نیاز به ورود و ایجاد حساب کاربری. این کیف پول‌ها نه تنها از ارزهای NFT بلکه از ارزهای دیجیتال برای بازی‌ها نیز پشتیبانی می‌کنند و به دلیل امنیت بسیار توصیه می‌شوند. شما می توانید از طریق بازی با خرید و فروش زمین، ابزار، نام، لباس و NFT در طول بازی کسب درآمد کنید.

بهترین راه برای نصب کیف پول متامسک مراجعه به وب سایت رسمی این کیف پول است.در صفحه اصلی این وب سایت[今すぐダウンロード]با کلیک بر روی دکمه وارد صفحه ای می شوید که می توانید نسخه نرم افزار را انتخاب کنید. پس از نصب، می توانید آن را به مرورگر خود اضافه کرده و شروع به استفاده از آن کنید.

اخرین حرف

یکی از بازی های بلاک چین Decentraland است که طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد.تا حدی معرفی بازی Decenterland عنوان شد که امکان کسب درآمد از طریق این بازی وجود دارد. اگر علاقه مند به بحث در مورد بازی های Metaverse و کسب درآمد از NFT هستید، لطفاً به وب سایت Cryptobase مراجعه کنید. Cryptobase توکن های NFT را معرفی کرد و نحوه کسب درآمد از آنها را آموزش داد. همچنین از طریق این سایت می توانید از راه های بیشتری برای دریافت NFT مطلع شوید. این سایت مرجع شماره یک آموزش NFT، Metaverse و ارز دیجیتال همراه با بازی های درآمدزا در ایران می باشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *