home دسته‌بندی نشده سری پیکسل 8 احتمالا باتری بزرگ‌تر و شارژ سریع‌تری نسبت به نسل قبلی خواهد داشت

سری پیکسل 8 احتمالا باتری بزرگ‌تر و شارژ سریع‌تری نسبت به نسل قبلی خواهد داشت


گوگل پیکسل 8 به جای باتری 4270 میلی آمپری نسل قبلی، باتری 4485 میلی آمپر ساعتی خواهد داشت. مدل پرو این گوشی به جای باتری 4926 میلی آمپر ساعتی از باتری 4950 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند.

پشتیبانی از وای فای 7

سری Pixel 6 و Pixel 7 با استاندارد Wi-Fi 6E عرضه شدند. با این حال، گوگل انتظار دارد سری پیکسل 8 دارای وای فای 7 باشد. البته این خبر هنوز به صورت رسمی تایید نشده است.

ویژگی های دیگر

قابلیت Ultra WideBand یا UWB یک فناوری بی سیم نسبتا جدید است که اندازه گیری فاصله بسیار دقیق بین دستگاه های مختلف را امکان پذیر می کند. به عنوان مثال، Airtag اپل از این فناوری برای هدایت آیفون مجهز به UWB به مکان خود استفاده می کند.

گوگل اولین بار UWB را با پیکسل 6 پرو معرفی کرد و این ویژگی را با پیکسل 7 پرو به ارث برد. اکنون گفته می شود که یک مدل پرو پیکسل 8 با این ویژگی در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

طبق اسناد رسمی گوگل، این شرکت دستگاه های پیکسل را در 17 کشور در سراسر جهان به فروش می رساند که بسیار متفاوت از سایر سازندگان گوشی های هوشمند است. به عنوان مثال، محصولات اپل به طور رسمی در 139 کشور به فروش می رسد. بنابراین برای کسانی که در کشورهای کوچکتر زندگی می کنند، دسترسی به تلفن های جدید پیکسل می تواند کمی مشکل باشد.

از جمله کشورهایی که انتظار می رود سری پیکسل 8 به طور رسمی در آنها به فروش برسد، می توان به اتریش، سوئیس، بلژیک و پرتغال اشاره کرد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *