home دسته‌بندی نشده بیشترین بارش های همرفتی در هوروبیابانک و اردستان ثبت شد – خبرگزاری میا اخبار ایران و جهان

بیشترین بارش های همرفتی در هوروبیابانک و اردستان ثبت شد – خبرگزاری میا اخبار ایران و جهان


لیلا امینی در گفت و گو با خبرنگار معیر اظهار داشت: بیشترین میانگین بارندگی از شب گذشته تا ساعت 6 صبح امروز در ایستگاه باران سنجی جهان آباد در منطقه اردستان 23.4 میلی متر و در هفتمان در منطقه هلوبیابانک 17 میلی متر بوده و در میری، باجیب و ایرج 14 میلی متر بوده است. 5 میلی متر، بوکومورا 15.2 میلی متر، کاشنک 10 میلی متر، زاینده رودم 8 میلی متر، چهارمرک 7 میلی متر، ابویانه و بادرود 3 میلی متر، اردستان 2.5 میلی متر، نیسیان 2، زاواله و چادگان 1 میلی متر، ورزنه 1/60 میلی متر.

وی در خصوص بارندگی بعدازظهر امروز در شهرستان تمه نطنز افزود: ناپایداری همرفتی همراه با افزایش ابر، رگبار و رعد و برق از امروز تا یکشنبه 31 خردادماه در سراسر استان ادامه دارد.

مدیر مرکز پیش بینی و مخاطرات هوای اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه پیش بینی می شود ناپایداری در ساعات بعدازظهر و اوایل عصر تشدید شود، گفت: ناپایداری همرفتی تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت به ویژه در نیمه شمالی و شرقی شدید خواهد بود. از ایالت

امینی گفت: دمای هوای استان طی 24 ساعت آینده 1 تا 3 درجه سانتیگراد افزایش می یابد که بیشینه دما در کلانشهر اصفهان به 33- درجه سانتیگراد و کمترین دما در گرمترین ساعات روز به صفر درجه سانتیگراد خواهد رسید. گفت او خواهد کرد. فردا صبح 17 درجه زیر صفر است.

وی افزود: پیش بینی می شود کول و بیربانک با دمای -34 درجه سانتیگراد و بویین میاندشت -7 درجه سانتیگراد گرمترین و خنک ترین نقاط استان باشند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *