home دسته‌بندی نشده ماموریت رئیس جمهور به دفتر و سازمان جذب برای حل مشکل استخدام پزشک در گروه های علمی

ماموریت رئیس جمهور به دفتر و سازمان جذب برای حل مشکل استخدام پزشک در گروه های علمی



رئیس جمهور با تاکید بر اهمیت ایجاد امنیت شغلی برای جوانان در آستانه فارغ التحصیلی، توجه ویژه به مرجعیت علمی کشور در همه زمینه ها و افتخارات کسب شده در این زمینه را ضروری دانست.

به گزارش ایسنا، در پی درخواست جمعی از اساتید، دانشگاهیان و پزشکان از رئیس جمهور برای بررسی مسائل موجود در جامعه پزشکی، رئیس جمهور امشب (یکشنبه 27 تیرماه) تعدادی از اساتید را اعلام می کند، وی با کارشناسان و اعضای شورا دیدار کرد. .

رئیس جمهور در این همایش، اساتید و جامعه پزشکی را بخش مهمی از جامعه نخبگانی دانست که مستقیماً به مردم خدمت می‌کنند و نقش رسانه‌ها را در احترام به تخصص اساتید و جامعه پزشکی و پرهیز از گزارش‌های نادرست دارند. وی با تاکید بر به تصویر کشیدن سرمایه های علمی و اجتماعی کشور، افزود: باید به شأن این قشر احترام گذاشته شود و برای حل مشکلات آن ها زمینه سازی شود.

رئیسی با اشاره به اینکه توجه ویژه به مرجعیت علمی کشور در همه زمینه ها و افتخارات حاصل شده در این زمینه ضروری است، بر ایجاد امنیت شغلی برای جوانان در آستانه فارغ التحصیلی تاکید کرد.

رئیس‌جمهور با توجه به اهمیت به‌روزرسانی مستمر پزشکی و استفاده از فناوری‌های نوین توسط جامعه پزشکی، تاکید کرد: برای حل مشکل جذب پزشک در گروه‌های علوم گام‌های اساسی برمی‌دارم و از دستگاه‌های اداری و استخدامی می‌خواهم که استانداردها را سریعا رعایت کنند. . شرایط لازم برای این امر معنا می بخشد.

پیش از این آقای حجت الاسلام رئیسی از معاونت علمی رئیس جمهور خواستند تا جلسه فشرده ای با دانشگاهیان، وزرای علوم و وزرای بهداشت و درمان تشکیل دهند تا به جمع بندی نیازها و مشکلات آنها بپردازند و در این جلسه مشکلات این قشر برطرف شود. ارائه پیشنهادات کاربردی برای

انتهای پیام

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *