home دسته‌بندی نشده بنیاد برکت به تحقق 32000 شغل در گیلان کمک می کند

بنیاد برکت به تحقق 32000 شغل در گیلان کمک می کند


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی امروز در دیدار با معاون توسعه اشتغال جامعه‌محور بنیاد برکت در کشور، روابط ستاد فرمان امام (ره) و بنیاد برکت خوب است. . اقدامات انجام شده در بحث خوداشتغالی از ابتدای انقلاب: اقداماتی که در راستای خلع ید، تولید و ایجاد شغل در بنیاد برکت انجام شده است، جنگ صلیبی توصیف می شود که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه بنیاد بورکات به کارآفرینان و متقاضیان اشتغال زایی در کشور یارانه تسهیلات خرد و غیر خرد می دهد، گفت: “بنیاد برکات همیشه با ارائه تسهیلات از کارآفرینان حمایت کرده و نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری در ایجاد اشتغال و ایجاد شغل داشته است.” من اینجا هستم.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم اجرای صحیح طرح ملی اسکان مسکن توسط بنیاد برکت و اشتغال زایی در کشور، تصریح کرد: انتظار داریم تداوم داشته باشیم و در کنار سایر دولت ها، برنامه اقدام ملی مسکن و ایجاد اشتغال در کشور باید ادامه یابد. کمک.

عباسی نقش گلان در ایجاد اشتغال در سال جدید را 32 هزار فقره تعهد شغلی دانست و گفت: وعده شغلی گلان در سال جدید 32 هزار فقره است که با ایجاد 36 هزار فقره تعهد در سال گذشته انجام شد. امیدواریم بنیاد بلکات به این موضوع توجه داشته باشد و از آن حمایت کند. از میزان کار انجام شده در این حالت آگاه باشید.

وی صنایع دستی را یکی از نقاط قوت گیلان می داند و بیان می کند: وی گفت: با توجه به بحران پیری جمعیت در گیلان، هدف ما توسعه صنایع دستی با اعطای تسهیلات برای مادران دارای 3 فرزند به بالا و همچنین با ارائه تسهیلات در ایجاد اشتغال است که در تلاش هستم.

نماینده ارشد دولت گیلان صنایع دستی، آبزی پروری و کشاورزی را مشاغل کوچک دانست و افزود: بنیاد برکت باید برای تحقق شعار امسال و ایجاد اشتغال به توسعه بنگاه های کوچک و متوسط ​​گیلان توجه کند و این کار را انجام دهد.» در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد.

ایجاد 10000 خانه و طرح تجاری کارگاهی توسط بنیاد برکت

معاون توسعه اشتغال جامعه محور بنیاد بهکت نیز در این همایش گفت: فیرمن امام و ستاد اجرایی بنیاد بهکت در زمینه اشتغال در سراسر کشور به ویژه در مناطق روستایی فعالیت خوبی انجام می دهند. پیش بینی 1000 شغل در گیلان را داریم و قصد داریم از همه ظرفیت های کشور برای تحقق آن استفاده کنیم.

مرتضی نیازی از ایجاد 10 هزار طرح اشتغال کارگاهی توسط بنیاد برکت در سراسر کشور خبر داد. از 3000 طرح اشتغال در نظر گرفته شده برای گیلان، 500 طرح برای اشتغال در محیط کار و مابقی برای مشاغل خرد و مشاغل خانگی خواهد بود.

وی تاکید کرد که باید به مزیت های گیلان در زمینه های کشاورزی و صنایع دستی توجه شود. برنامه کشاورزی محور گیلان گفت: در زمینه کشاورزی اعم از اصلاح بذر، زراعت، روش های برداشت و بازارهای هدف، بنیاد برکت سیاست ویژه ای دارد. اقامت شما در این حالت به پایان رسیده است.

خروج پیام/84008




این مقاله را در صفحه اول پیشنهاد دهید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *