home دسته‌بندی نشده دهمین نشست نقد و بررسی پروژه پیشلان 48

دهمین نشست نقد و بررسی پروژه پیشلان 48



امروز (دوشنبه) پیش از ظهر دهمین همایش بررسی پروژه پیچلین به ریاست معاون اول رئیس جمهور به منظور بررسی پیشرفت فیزیکی پروژه برگزار شد.

به گزارش ایسنا، محمد موکبال در این نشست با تاکید بر تسریع در روند اجرای پروژه پیشران، اظهار کرد: باید روند کار با سرعت بیشتری پیگیری شود تا پروژه در زمان بندی و به موقع به اتمام برسد. است” او گفت. این راهی برای مردم برای احساس اثرات مثبت است.

در این جلسه گزارشی از مدت اجرای 16 ماهه پروژه پیشران در ایران و پیشرفت فیزیکی پروژه های هر یک از شرکت ها از جمله شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شرکت معدن چادرمرو و شرکت توسعه نفت و گاز پارسیا ارائه شد. گروه، شرکت صنایع و معادن گل گهر، شرکت دولتی صنایع مس ایران، شرکت فولاد مبارکه اصفهان، شرکت توسعه و سرمایه گذاری معادن و فلزات مورد بررسی قرار گرفتند.

بر اساس ارائه این گزارش پیشرفت و بررسی موانع اجرایی، شرکت هایی که زمان اجرای پروژه آنها با تاخیر مواجه می شود، تا جلسه آینده طرح های جبرانی و پیشنهادات عملیاتی را تهیه و جهت بررسی و تصمیم گیری ارائه نمایند.

در این جلسه همچنین گزارشی از پیشرفت تمامی 48 پروژه شرکت های فوق به ارزش تقریبی 17.8 میلیارد دلار ارائه شد و پیشرفت 16 ماهه تمامی 42 پروژه تمامی شرکت ها در بخش مواد معدنی فلزی اعلام شد. 29 درصد در حوزه پتروشیمی و 7 درصد در 6 پروژه بوده است.

انتهای پیام

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *